Monday, December 30, 2013

MM Android Helper Tool Version 1.1.3 (For PC)

MM Android Helper Tool Version 1.1.3 (For PC)

အရင္ Versionေတြမွာ ဖြင့္မရတဲ့ျပသာနာမ်ားကုိေျ ဖရွင္းေပးထားပါတယ္.

ဒီ Toolကုိ အသုံးျပဳဖုိ႕မိမိ PC မွာ .net 4.0 နဲ႕ အထက္ရွိရပါမယ္။

.net မရွိေသးသူမ်ားဒီမွာေဒါင္းပါ။

ဒီ Version မွာေတာ့ New Year အမွတ္တရအေနနဲ႕

သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ထည့္ေပးထားပါတယ္။

New Functionေတြကေတာ့

- Huawei Oem Hacker

ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီ Toolမွာစုစုေပါင္းလုပ္ေ ဆာင္ႏုိင္မဲ့ Function ေတြကေတာ့

- Application Installer

- System Editor (App & Font)

- System App & Font Back Up

- Custom Recovery Flasher

- Devices Information Checking

- Adb Process Killer

- Huawei Bootloader Unlocking

- Auto Driver Download

- Huawei OEM Hacker

တုိ႕ကုိလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။

System Appေတြ Font ေတြ Back upလုပ္ျပီးသြားရင္

MM AndroidHelperToolရဲ႕ Font Back Upနဲ႕ APPBackupFolder ထဲမွာ

ေတြရႏုိင္ပါတယ္။

မိမိ လုိအပ္တဲ့ Driver ကုိ တုိက္ရုိက္ေဒါင္းေပးႏုိင္ပါတယ္။

Bootloader Unlock ကုိ လြယ္လြယ္ကူကူလုပ ္ႏုိင္ပါတယ္။

Huawei ဖုန္းမ်ားရဲ႕ Oem Img ေတြကုိလဲ အလြယ္တကူ Back Up, Restore

လုပ္ႏုိင္ပါတယ္။

ေနာက္ပုိင္းVersion အသစ္ထြက္တုိင္းAuto Update လုပ္ေပးမဲ့စနစ္ထည့္သြင္း

ထားလုိ႕ User ေတြအတြက္ အသုံး၀င္ပါတယ္။

ဒီမွာေဒါင္းလုိက္ပါ

credit to ***
http://www.myanmarmobilesoftwaredevelo per.com/?p=9701

အခ်ိတ္ထည္မ်ား၏ သမိုင္းေၾကာင္း

အခ်ိတ္သမိုင္း

ပုဂံေခတ္တြင္ အခ်ိတ္ထည္ ၏ပံုစံမ်ားကို ေက်ာက္စာမ်ား၌ေတြ႕ရသည္ ဟု ေက်ာက္စာဝန္ေထာက္ေဟာင္း ဦးျမ၏မွတ္တမ္းမ ်ားအရ သိရပါသည္ ... အမ်ိဳးသမီးဝတ္ဆင္မႈ အျဖစ္ အပယ္ရတနာ လိုဏ္ဂူ ဘုရားအတြင္းဘက္ရွိ မဟာယနဂိုဏ္း ပန္းခ်ီေဆးေရးမ်ားတြင္ ေရးဆြဲထားေသာ တာရာေဒဝီ နတ္သမီး၏ ထဘီမွာ အခ်ိတ္ဆင္ျဖစ္သည္ကိုေတြ႕ရသည္ ...

ပုဂံ ဥပါလိသိမ္အတြင္းမွ ပန္းခ်ီမ်ားသည္ အင္းဝေခတ္ေနာက္ပိုင္းလက္ရာမ်ားျဖစ္သည္ မင္းညီမင္းသား ရံေရြပံုမ်ားကို အခ်ိတ္ပုဆိုး အခ်ိတ္ထဘီအျဖစ္ ေတြ႕ရေသာေၾကာင့္ အခ်ိတ္ကို ပုဆိုးအျဖစ္ အမ်ိဳးသားမ်ားဝတ ္ဆင္ျခင္း ကို သက္ေသအျဖစ္ေတြ႕ရသည္

သို႕ေသာ္ အခ်ိတ္ဟူေသာ ေဝါဟာရကို ေညာင္ရမ္းေခတ္မွသာ စတင္သံုးစြဲခဲ႕ၾကသည္ .... ေညာင္ရမ္းေခတ္ ဝန္ၾကီးပေဒသရာဇာ၏ သူဇာပ်ိဳ႕တြင္ " ေရႊခ်ည္ခ်ယ္ဘက္ လက္ခ်ိတ္ယက္သည္ ကပ္ကြက္က်ဴးေက်ာ္ ဝတ္လဲေတာ္ ကို " ဟု ေရးဖြဲ႕ထားျပီး ဟံသာဝတီပါမင္း၏ အမွာေတာ္ပံုတြင္ " လက္ခိ်တ္လြန္းပ်ံ ဧကနံ သည္တြင္ အစေပၚေလျပီ " ဟူ၍ေတြ႕ရသည့္အတြက္ ၁၀၉၅ ခုႏွစ္မွ ၁၁၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း အခ်ိတ္ ဟူေသာ ေဝါဟာရ ပါ ေပၚေပါက္ခဲ႕ျပီကိုေတြ႕ရသည္

မင္းတုန္းမင္းတရား ဝတ္ဆင္ေသာပုဆိုးမွာ ရာမ ဇာတ္လံုးေဖာ္ အခ်ိတ္ထည္ျဖစ္၍ ၾကက္တူေရြးရုပ္ပါေသာ ေရႊခဲခ်ိတ္လိုက္းကို ပုဆိုး၏ အနားျမိတ္၌ ထည့္ရသည္ ....

အမရပူရေခတ္ဦး ဗလာပုဆိုးအျဖစ္ အခ်ိတ္ဆင္ ၃၇ မ်ိဳးမွာ ေစာင္းေတာ္ပိုက္ , ေပါင္တူစင္း, ေပါင္ဖို ေပါင္မ , ရဲစင္း , တစ္ေၾကာင္းထိုး , ေလာကဓာတ္ , နဒီဆံကြဲ ,ပတိမ္းဆင္ , ႏွစ္ကိုယ္ေတြ႕ , ေဆာင္ေတာ္ကူး , ေရႊဘိုရိုး, ေရႊဘို နန္းသိမ္း , တိမ္ခိုးဆင္ , ကြက္တံုး , စလြယ္စင္း , အဝါစင္း , လိေမၼာ္စင္း , ရဲကြက္ , ႏွစ္ထပ္ေလာကဓာတ္ , ေရႊဘို ထိပ္တင္ , သံပါတ္ဆင္ , ေငြပန္းဆင္ , ေဒဝီစင္း , ေက်ာက္စိမ္းစင္း , မရန္းစင္း , ေဒါနစင္း ,ဘံုတိုင္ဆင္ , ရာသက္ပန္ ,အျဖဴကြက္ , ပတၱျမားဆင္ , ဖရဲအူဆင္ , ဖူးညိဳဆင္ (ေယာက္်ားမင္းသမီး ဦးဖူးညိဳ ဝတ္ဆင္ေသာ အဆင္ ) တို႕ျဖစ္၍

ခ်ိတ္အဆင္ အေနျဖင့္ စာတိုးဆင္ ( စာတိုးအရပ္မွ ရက္ေသာအဆင္ ), ျမိဳ႕ေရွ႕ၾကီး ဆင္ (သို႕) ျမိဳ႕ေရၾကီးဆင္( နန္းေတာ္ေရွ႕ ရပ္မွ ရက္ေသာ အဆင္ ), ျမိဳ႕ေရကြဲ ,ရဲေရာင္ခံ ၍ ရက္ေသာ ရဲခ်ိတ္ , ေက်းငွက္ရုပ္ပါ၍ ေက်းတရာဆင္ , ၾကက္ျမီး, ေကလိပ္ဝဏၰ, ၾကိဳးၾကီး , စိန္နားပန္ , သံုးခင္းပန္းဝတ္ , အတြင္းဆင္ , ကုလားပန္း , စိန္တစ္ခက္ , ျမတစ္ခက္ ,ႏွစ္ပြင့္ဆိုင္ , လိပ္ျပာဆင္ ,ၾကာဖူးၾကာခိုင္ , ေရႊတစ္ဆုပ္ ေငြတစ္ဆုပ္, ရွစ္ပြင့္ဆိုင္ၾကိဳးၾကီး , ခုနစ္အိမ္ဆင္ , ၾကိဳးၾကီး ထိပ္ေခါင္တင္ , ရဲဆင္းပန္းဝတ္ ,သံုးစင္း နဝရတ္ , ေဆာင္ေတာ္ကူးဆင္ , ဒဂၤါးပန္း, ေတာင္ထိပ္ပန္း , ဖီလာခ်ိတ္ , ကိုက္ခိ်တ္ ဟူ၍ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိၾကသည္ ...ပုဆိုးေရာ ထဘီ အျဖစ္ပါ ဝတ္ဆင္ၾကသည္ ...

မွီျငမ္း - ဆရာမၾကီး ေဒၚေစာမံုညင္း ၏ ျမန္မာ အမ်ိဳးသမီး ဆင္ယင္ထံုးဖြဲ႕မႈစာအုပ္မွ ...

Android အတြက္ Picsay proနဲ ့tubemate လာ ျပီေနာ္

Android အတြက္ Picsay proနဲ ့tubemate လာ ျပီေနာ္

အခုတင္ တာ ေလးေတြ ကေတာ ့အ ေဟာင္းေတာ ့ အေဟာင္းေတြ ပါေဒါင္းေလာ ့ယူလုိ ့မရ တဲ ့သူငယ္ခ်င္းေတြ အတြက္ျပန္တင္ တာပါ...androidဖုန္းေတြ အတြက္ပါ ပုံေတြေပၚမွာ စာ ေရးလုိ ့ ရတဲ့ ေဆာ့ ၀ဲေလးနဲ ့( picsay pro) နဲ ့youtube မွာ သီခ်င္းေတြနဲ ့ဗြီဒီယုိ ဖုိင္ေတြ ကုိ ေဒါင္းလုိ ့ရေစ မယ္ ့ေဆာ့၀ဲ (tubemate)ေဆာ့၀ဲေလးပါ ေနာ္။

သူငယ္ခ်င္းတုိ ့ေဒါင္းေလာ ့ယူမယ္ ဆုိ ရင္ ဒီမွာ ရွိတယ္ေနာ္

http://www.zwmnna.com/2013/12/android-picsay-pro-tube-mate.html

..ဒီေနရာကိုႏွိပ္ျပီးေဒါင္းပါ

VRoot v 1.7.4 for android(latest version) ..........................................................

VRoot v 1.7.4 for android(latest version) ..........................................................

Android phone/Tablet မ်ားအတြက္ လက္ရွိ updateထြက္ရွိထားတဲ့ Android ဖုန္း/Tablet ေပါင္းစုံ (တရုတ္ဖုန္း/Tablet မ်ားပါမက်န္) အားလုံးနီးပါးကုိ Root လုပ္နုိင္စြမ္းရွိတဲ့ VRoot v1.7.4 ကုိတင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ Android 1.5 မွ Android 4.2 အထိရွိတဲ့ Android Devices ေပါင္းမ်ားစြာကုိ Root လုပ္နုိင္ပါတယ္။ အသုံးျပဳသူေတြၾကားမွာလည္း တကယ္နာမည္ၾကီးတဲ့ Root Tool ေလးပါ။ ေအာက္က link မွာရယူနုိင္ပါတယ္။

ဒီေနရာကိုႏွိပ္ျပီး ေဒါင္းလိုက္ပါ

ဒါန၏ထူးျခားေသာအက်ဳိးတရားမ်ား

ဒါန၏ထူးျခားေသာအက်ဳိးးတရားမ်ား

ကုသိုလ္ကံျဖစ္ေစ အကုသိုလ္ကံျဖစ္ေစ မူလကံႏွင့္တူေသာ အက်ဳိးကိုေပးတတ္၏။စြန္႕ႀကဲေပးကမ္းးလွဴဒါန္းသည့္အခါ ေပးလွဴသူ၌ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္အားေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ စားေစခ်င္ေသာ ၀တ္ေစခ်င္ ေနေစခ်င္ေသာေစတနာရွိ၏။ ထိုေစတနာသည္ တူေသာအက်ဳိးေပးသျဖင့္ ေပးလွဴသူသည္ ဘဝမ်ားစြာ၌ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္စားရ ၀တ္ရ ေနထိုင္ရေသာ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားကိုရရွိခံစားရ မည္ျဖစ္၏။

မနာပဒါယီလဘေတမနာ၀ံ =ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာပစည္း၀တၱဳကို ေပးလွဴသူသည္ ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာ ပစည္း၀တၴဳကိုရရွိႏိုင္၏ဟု ေဟာေတာ္မူသည္ႏွင့္အညီဒါနသည္ တူညီေသာအက်ဳိးတရားကို ေပးမည္မွာ ေသခ်ာ၏။သရက္ေစ့မွ သရက္ပငါေပါက္၍ မရန္းေစ့မွ မရန္းပင္ေပါက္သည့္သေဘာႏွင့္တူ၏။ ဒါနသည္မိမိသူတစ္ပါးႏွင့္ႏွစ္ဦးသား၏ အက်ဳိး၊ ပစဳပၸန္ေလာကအက်ဳိး တမလြန္ေလာကအက်ဳိးအမ်ဳိး မ်ဳိးကိုၿပီးေစႏိုင္၏၊အၿခံအရံ.အေက်ာ္အေစာ္၊ က်က္သေရ.စည္းစိမ္ခ်မ္းသာတို႕ကိုလည္း ေပးစြမ္းႏိုင္၏။ တရားသျဖင့္ရေသာပစည္းဥစာကို တရားထူးရေသာပုဂၢိဳလ္တို႕အား လွဴဒါန္းလွ်င္ငရဲႀကီးရွစ္ထပ္ ႏွင့္အၿခံအရံ ငရဲမ်ားကို လြန္ေျမာက္၍ နတ္ျပည္သို႕လားေရာက္ရ၏။ (သံ၊ ၁ ၂၀)

လြန္ကဲထူးခၽြန္မြန္ျမတ္ေသာ ေလာကီစည္းစိမ္ႏွင့္ ေလာကုတၱရာခ်မ္းသာအားလံုးတို႕ကိုလည္း ျဖစ္ ထြန္းေပၚေပါက္ လာေစႏိုင္၏။ (ဒီ။ဋီ၊ ၂။ ၆၈)

ထို႕အျပင္ သိၾကားမင္းစည္းစိမ္.မာရ္နတ္မင္းစည္းစိမ္.ျဗဟၼာမင္းစည္းစိမ္. စၾကာမင္းစည္းစိမ္စေသာေလာကီစည္းစိမ္၊ သာ၀ကပါရမီဉာဏ္၊ ပေစကေဗာဓိဉာဏ္.အဘိသေမၺာဓိဉာဏ္ဟုဆိုအပ္ေသာ ေလာကုတၱရာ စည္းစိမ္တို႕ကိုလည္း ေပးစြမ္းႏိုင္၏။ (ဒီ ။ ႒၊၂။ ၆၃)

ဒါနေၾကာင့္လည္း လူ႕စည္းစိမ္.နတ္စည္းစိမ္၊ ရရွိသည္ကားထင္ရွား၏။ျဗဟၼာျပည္သို႕မူကာေပးလွဴကာ မွ်ျဖင့္ မလာေရာက္ႏိုင္။ သို႕ေစကာမူ ဒါနေစတနာသည္သမထ၀ိပသနာစိတ္၏အၿခံအရံျဖစ္၍ ေပးလွဴၿပီး ေနာက္ ရန္သူ၌ေသာ္လည္း ႏူးညံ့သည့္စိတ္ ေပၚေပါက္လာၿပီးလွ်င္ေမတၱာ .ဂရုဏာ. မုဒိတာ. ဥေပကာ. ဟူသည့္ျဗဟၼစိုရ္တရားတို႕ကိုပြားမ်ားအားထုတ္ခဲ့ပါမူ ျဗဟၼာျပည္သို႕လားေရာက္ရ၏(ဒီ၊၃။၂၁၄-၅)။

ဒါနသည္စ်ာန္.၀ိပသနာ.မဂ္.ဖိုလ္.နိဗၺာန္တို႕ကိုရရွိေရးအတြက္ အားႀကီးေသာ မွီရာအေၾကာင္း အေထာက္ အပံ့=ဥပနိသယပစည္းျဖစ္ေပ၏။လွည္းဘီသည္ လွည္းကိုဆြဲေသာႏြား၏ေျခးရာေနာက္ သို႕ကပ္၍ လိုက္ဘိသကဲ့သို႕ ဒါနသည္အလွဴရွင္ေနာက္သို႕တေကာက္ေကာက္ကပ္၍လိုက္ ၏။ပစဳပၸန္ေလာက ၌ျဖစ္ေစ တမလြန္ေလာက၌ျဖစ္ေစ ေပးလွဴသူေနာက္သို႕ အစဥ္လိုက္၍ အက်ဳိးေပးေလသည္။ (သံ၊ ၁။ ၃၈)

သူတစ္ပါးတို႕အားလိမ္လည္လွည့္ျဖား. ခိုး၀ွက္လုယက္၍မတရားသျဖင့္ ရအပ္ေသာ အသျပာ၁၀ကုေဋ တန္ အလွဴသည္ေတာင္းရမ္း၍ျဖစ္ေစ ေကာက္သင္းေကာက္၍ျဖစ္ေစ တရားေသာအလုပ္ျဖင့္ရွာေဖြ၍ သားမယာကို လုပ္ေကၽြးေမြးျမဴေသာ ဆင္းရဲသားတစ္ေယာက္၏ အသျပာတစ္က်ပ္တန္အလွဴကို ၂၅၆ပံု ၁ပံုမွ်မမီႏိုင္။ လွဴဖြယ္၀တၴဳတန္ဖိုးနည္းေသာ္လည္း သဒၶါ. ေစတနာ. ထက္သန္အားႀကီးလွ်င္ ဆယ္ကုေဋတန္အလွဴႏွင့္ ထပ္တူထပ္မွ်အက်ဳိးရႏိုင္သည္(ဗုဒၶဘာသာလက္စြဲက်မ္း၊ ၁။ ၃၁၈)

ထမင္းခ်ိဳးကိုကပ္လွဴသူ

ထမင္းခ်ိဳးကိုကပ္လွဴသူ။ ••••••••••••••••••••••
ေရွးလူျဖစ္စဥ္ ေဆြမ်ိဳးပ်က္စီးအထီးက်န္ေသာ သူဆင္းရဲဲမျဖစ္ကာ သူတပါးအိမ္အဖီကိုအမွီျပဳေနရသူ ျဖစ္ပါလ်က္အသွ်င္မဟာကႆပအားထမင္းခ်ိဳးကို ကိုယ္ထိလက္ေရာက္လွဴဒါန္းခဲဲ့ေသာေၾကာင့္ ကြယ္လြန္ေသာအခါနိမၼာနရတိနတ္ျပည္၌ ခ်မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္စြာ ျဖစ္ရေသာ နတ္သမီးအေၾကာင္းျဖစ္၏။

(စည္းစိမ္ဥစၥာေဆြမ်ဳိးျပဳန္းတီး၍) အထီးက်န္ေသာ ဆင္းရဲေသာသူတစ္ပါးအိမ္အဖီကို မွီ၍ ေနရေသာ မိန္းမသည္ . . ဆြမ္းအလို႔ငွါလွည့္လည္လ်က္ ဆိတ္ဆိတ္ေနကာ ရပ္တည္ေသာ အရွင္ဘုရားအားၾကည္ညိဳစိတ္ရွိသည္ျဖစ္၍ ထမင္းခ်ဳိးကိုကိုယ္ထိလက္ေရာက္ ေပးလွဴဖူးပါၿပီ။ ထုိမိန္းမသည္ လူ႕ကိုယ္ခႏၶာကို စြန္႔၍ အဘယ္ဘဝသို႔ လားေရာက္ရေလသနည္း(ဟု သိၾကားမင္းကေမး၏)။

(စည္းစိမ္ဥစၥာေဆြမ်ဳိးျပဳန္းတီး၍) အထီးက်န္ေသာ ဆင္းရဲေသာသူတစ္ပါးအိမ္အဖီကို မွီ၍ ေနရေသာ မိန္းမသည္ . . ဆြမ္းအလို႔ငွါလွည့္လည္လ်က္ ဆိတ္ဆိတ္ေနကာ ရပ္တည္ေသာ ငါ့အားၾကည္ညိဳစိတ္ရွိသည္ျဖစ္၍ ထမင္းခ်ဳိးကို ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ေပးလွဴခဲ့ဖူး၏။ ထုိမိန္းမသည္လူ႕ကိုယ္ခႏၶာကို စြန္႔၍ ဤလူ႕ဘဝမွ ကင္းလြတ္စုေတ ေသာအခါတန္ခိုးႀကီးေသာနတ္တို႔ရွိရာ နိမၼာနရတိနတ္ျပည္၌ ခ်မ္းသာျခင္းသို႔ ေရာက္၍ ေမြ႕ေလ်ာ္ စံေပ်ာ္ေနရ၏ဟု (အသွ်င္မဟာကႆပမိန္႔ေတာ္မူ၏)။

အသွ်င္မဟာကႆပ၌ေကာင္းစြာ တည္ေစေသာ, အထီးက်န္ေသာ မိန္းမ၏ အလွဴသည္ အံ့ဖြယ္ရွိေပစြ။ သူတစ္ပါးတို႔အိမ္မွေဆာင္လာေသာ ထမင္းခ်ဳိးဟူေသာ လွဴဖြယ္ဝတၳဳျဖင့္ ေပးလွဴအပ္ေသာ အလွဴသည္ ျပည့္စံုေပစြတကား။

အခ်င္းတို႔- အဂၤါႀကီးငယ္အလံုးစံုေကာင္းျခင္းရွိေသာ လင္၏ ႐ႈမၿငီးေသာ မိန္းမ သည္စၾကာမင္း၏ မိဖုရားျဖစ္ေသာ္လည္း ထုိမိဖုရားအျဖစ္သည္ဤသူဆင္းရဲမ ေပးလွဴေသာ ထမင္းခ်ဳိးအလွဴ၏ (အက်ဳိးကို) တစ္ဆယ့္ေျခာက္စိတ္စိတ္၍ တစ္စိတ္ေလာက္မွ် တန္ဖိုး မရွိေပ။

ေရႊစင္နိကၡတစ္သိန္း,ျမင္းတစ္သိန္း,အႆထုိရ္ျမင္းကေသာ ရထားတစ္သိန္း, ပတၱျမားနားေတာင္း ဝတ္ဆင္ကုန္ေသာ သမီးကညာတစ္သိန္း(ဤအလံုးစံုတို႔သည္ လည္း) ဤသူဆင္းရဲမ ေပးလွဴေသာ ထမင္းခ်ဳိးအလွဴ၏ (အက်ဳိးကို) တစ္ဆယ့္ေျခာက္စိတ္ စိတ္၍ တစ္စိတ္ေလာက္မွ် တန္ဖိုးမရွိၾကေပကုန္။

ဟိမဝႏၲာေတာင္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ, စဥ္းငယ္ၫြတ္ေသာ အစြယ္ရွိကုန္ေသာ, ႀကီးစြာေသာ စစ္ထုိးျခင္းကို ရြက္ေဆာင္ႏိုင္ကုန္ေသာ,ေရႊကႀကိဳးတပ္အပ္ကုန္ေသာ, ေရႊတန္ဆာတို႔ျဖင့္ ဖြဲ႕အပ္ေသာကိုယ္ရွိကုန္ေသာ,မာတဂၤမ်ဳိး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ ဆင္အေကာင္တစ္ရာတို႔သည္ ဤသူဆင္းရဲမ ေပးလွဴေသာ ထမင္းခ်ဳိးအလွဴ၏ (အက်ဳိးကို) တစ္ဆယ့္ေျခာက္စိတ္ စိတ္၍ တစ္စိတ္ေလာက္မွ် တန္ဖိုးမရွိၾကေပ။

ဤေလာက၌ အၾကင္သူသည္ကြၽန္းႀကီးေလးကြၽန္းတို႔ကို အစိုးရျခင္းကို ျပဳရာ၏။ ထုိသူ၏ ထုိစၾကာဝေတးမင္း စည္းစိမ္သည္ ဤသူဆင္းရဲမ ေပးလွဴေသာ ထမင္းခ်ဳိးအလွဴ၏ (အက်ဳိးကို) တစ္ဆယ့္ေျခာက္စိတ္စိတ္၍ တစ္စိတ္ေလာက္မွ် တန္ဖိုးမရွိေပ။

(စိတၱလတာဝဂ္။ အာစာမဒါယိကာဝိမာနဝတၳဳ)

မ်ဳိးေစာင့္ကဗ်ာ (ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္မဟာဂနၶာ႐ံုဆရာေ တာ္)

မ်ဳိးေစာင့္ကဗ်ာ

(ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္မဟာဂနၶာ႐ံုဆရာေ တာ္) ♕ ♕ ♕ ♕

တို႔ေျမဌာနီ၊ ေ႐ွးခါဆီဝယ္ မေထရ္အေပါင္း၊ စံရာေက်ာင္းမွ ၿငိမ့္ေျငာင္းသာယာ၊ မိန္႔အာဏာကို ရပ္႐ြာလူမ်ား၊ လြန္ေလးစားခဲ့ ခုကားသို႔နွယ္၊ မဟုတ္ကြယ္၍ နယ္ပယ္ပြားစီး၊ သားသမီးတို႔ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းတြင္၊ စာမသင္ေတာ့။

ထို႔ျပင္ၿမိဳ႕ေန၊ ကေလးေတြက ဒို႔ေမဘာသာ၊ ဒို႔ေမစာကို သင္ရာေကာင္းမွ်၊ မထင္ၾကပဲ ျပင္ကလာေပး၊ စာပေထြးကို အေလးဂ႐ု၊ အေရးျပဳ၏ ယခုလိုသာ၊ နွစ္ေပါင္းၾကာလွ်င္ ျမန္မာျပည္ဖြား၊ တိုင္းရင္းသားတို႔ ဘုရားကိုစြန္႔၊ တရားစြန္႔၍ စြန္႔လိမ့္မွန္စြာ၊ ျမတ္သံဃာတည္း ထိုခါလူမ်ား၊ ကိုယ္က်င့္အားျဖင့္ တရားမပါ၊ အမွားစာေၾကာင့္ မ်ားစြာခုထက္၊ တိုး၍ပ်က္လိမ့္။

သို႔တြက္မ်ားျပား၊ ဘုန္းဘုရားတို႔ တရားကိုယ္က်င့္၊ လံုေအာင္က်င့္၍ မလင့္ေစရ၊ ကိုယ့္ေဒသ၌ သိပၸဝိဇၨာ၊ ျပသင့္ရာကို ေကာင္းစြာပိုင္ပိုင္၊ ျပသႏုိင္မွ ဘုန္းလႈိင္ေဟာျပ၊ ၾသဝါဒကို စိတ္ကၾကည္ျဖဴ၊ လိုက္နာယူ၍ ကိုယ္မူနႈတ္ေျပာင္း၊ စိတ္လည္းေကာင္းလိမ္ ့ အေကာင္းမေကာင္း၊ အေၾကာင္းေၾကာင္းကို ေသာင္းေျပာင္းကုန္စင္၊ အကုန္ျမင္မည္ မ်ိဳးႏွင့္သာသနာ တည္ေၾကာင္းတည္း။

♕ ♕ ♕ အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ (ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္မဟာဂနၶာ႐ံုဆရာေ တာ္)